Întrebări frecvente
În momentul în care alegeți să achiziționați produse în cadrul magazinului nostru online, plasarea comenzii se va face în cadrul unei pagini securizate, pagina în care veți avea posibilitatea să alegeți modalitatea de plata:
1. Ramburs, plată cu numerar la primirea coletului
2. Online prin card bancar (Visa/Mastercard)
În momentul în care alegeți să achiziționați produse în cadrul magazinului nostru online, plasarea comenzii se va face în cadrul unei pagini securizate, pagina în care veți avea posibilitatea să alegeți modalitatea de plata:
1. Ramburs, plată cu numerar la primirea coletului
2. Online prin card bancar (Visa/Mastercard)
Produsele noastre pot fi livrate pe întreg teritoriul României.
Produsele noastre pot fi livrate pe întreg teritoriul României.
Colaborăm cu firma de curierat Sameday pentru a expedia colete pe teritoriul României.
Colaborăm cu firma de curierat Sameday pentru a expedia colete pe teritoriul României.
Livrarea națională este gratuită pentru comenzi mai mari de 250lei, fără nicio limitare.
Costul livrării unui colet este de 15 lei pentru comenzi mai mici de 250lei.
Livrarea națională este gratuită pentru comenzi mai mari de 250lei, fără nicio limitare.
Costul livrării unui colet este de 15 lei pentru comenzi mai mici de 250lei.
Livrare în 24-48 h
Pe teritoriul Romaniei, livrarea se face, prin curier rapid – Sameday. Livrarea se efectuează în 24 de h – 48 h de la plasarea comenzii, în intervalul orar 09:00 – 14:00 de Luni până Joi iar Vineri programul de ridicare livrări este 09:00 – 13:00.
Livrările plasate Vineri, ajung Luni. Comenzile efectuate în week-end vor fi procesate și livrate începând cu ziua de Luni.
Livrare în 24-48 h
Pe teritoriul Romaniei, livrarea se face, prin curier rapid – Sameday. Livrarea se efectuează în 24 de h – 48 h de la plasarea comenzii, în intervalul orar 09:00 – 14:00 de Luni până Joi iar Vineri programul de ridicare livrări este 09:00 – 13:00.
Livrările plasate Vineri, ajung Luni. Comenzile efectuate în week-end vor fi procesate și livrate începând cu ziua de Luni.
Toate comenzile efectuate până la ora 14 în zilele lucrătoare sunt expediate in aceeași zi. Comenzile plasate după ora 14 sunt expediate în următoarea zi lucrătoare. În mod obișnuit majoritatea comenzilor sunt livrate in decurs de 24 de ore de la expediere. În perioadele aglomerate (de sărbători, Black Friday) durata expedierii poate ajunge la 4 zile.
Toate comenzile efectuate până la ora 14 în zilele lucrătoare sunt expediate in aceeași zi. Comenzile plasate după ora 14 sunt expediate în următoarea zi lucrătoare. În mod obișnuit majoritatea comenzilor sunt livrate in decurs de 24 de ore de la expediere. În perioadele aglomerate (de sărbători, Black Friday) durata expedierii poate ajunge la 4 zile.
În cazul coletelor livrate prin Sameday ce nu au fi putut fi predate destinatarului, curierul va face și o a doua încercare de expediere.
În cazul coletelor livrate prin Sameday ce nu au fi putut fi predate destinatarului, curierul va face și o a doua încercare de expediere.
Desigur! Pentru toate comenzile expediate prin Sameday poți urmări starea expediției prin verificarea AWB-ului pe care îl poți găsi in istoricul comenzilor tale.
Desigur! Pentru toate comenzile expediate prin Sameday poți urmări starea expediției prin verificarea AWB-ului pe care îl poți găsi in istoricul comenzilor tale.
Da! Ne dorim ca toate clientele noastre să aibă în posesia lor numai bijuterii de care sunt pe deplin încântate. Dacă bijuteriile achiziționate nu sunt pe placul tău din orice motiv, poți face schimbul/returul gratuit completând formularul de retur.
Da! Ne dorim ca toate clientele noastre să aibă în posesia lor numai bijuterii de care sunt pe deplin încântate. Dacă bijuteriile achiziționate nu sunt pe placul tău din orice motiv, poți face schimbul/returul gratuit completând formularul de retur.
Nu, acest lucru nu este necesar. Cererea de ridicare a returului va fi plasată de noi. În cazul în care optezi să faci acest lucru, Silverdays nu poate acoperi taxele de transport ale coletului.
Nu, acest lucru nu este necesar. Cererea de ridicare a returului va fi plasată de noi. În cazul în care optezi să faci acest lucru, Silverdays nu poate acoperi taxele de transport ale coletului.
Este necesar ca produsele ce urmează a fi returnate să fie ambalate corespunzător, atât în cutia de depozitare a bijuteriei, cât și în cutia de livrare. Coletul trebuie sigilat, fie prin ambalarea sa într-un plic de livrare sau prin lipirea sa cu bandă adezivă, astfel încât conținutul să nu se piardă pe durata transportului.
Este necesar ca produsele ce urmează a fi returnate să fie ambalate corespunzător, atât în cutia de depozitare a bijuteriei, cât și în cutia de livrare. Coletul trebuie sigilat, fie prin ambalarea sa într-un plic de livrare sau prin lipirea sa cu bandă adezivă, astfel încât conținutul să nu se piardă pe durata transportului.
Curierul va genera un awb pentru coletul tău de îndată ce intră în posesia sa.
Curierul va genera un awb pentru coletul tău de îndată ce intră în posesia sa.
Din păcate firma de curierat nu oferă opțiunea de a programa ridicarea returului de la clienți. Curierii sunt cei responsabili de gestionarea acestui aspect.
Din păcate firma de curierat nu oferă opțiunea de a programa ridicarea returului de la clienți. Curierii sunt cei responsabili de gestionarea acestui aspect.
În cazul comenzilor cu plata efectuată prin card bancar contravaloare va fi restituită în același cont din care a fost efectuată plata.
În cazul comenzilor efectuate cu plata prin Ramburs trebuie să ne comunicați datele dumneavoastră bancare în format IBAN pentru a vă putea restitui contravaloarea în cont.
În cazul comenzilor cu plata efectuată prin card bancar contravaloare va fi restituită în același cont din care a fost efectuată plata.
În cazul comenzilor efectuate cu plata prin Ramburs trebuie să ne comunicați datele dumneavoastră bancare în format IBAN pentru a vă putea restitui contravaloarea în cont.
Dacă comanda dvs. nu a fost încă expediată, vă rugăm să ne contactați pe contact@silverdays.ro sau la numărul de telefon 0727 798 898 sau printr-un simplu reply la email-ul primit în urma înregistrării comenzii. În cazul în care optați pentru trimiterea unui e-mail sau a unui mesaj, să ne lăsați numărul comenzii și numele complet pentru dentificare.
Dacă comanda dvs. nu a fost încă expediată, vă rugăm să ne contactați pe contact@silverdays.ro sau la numărul de telefon 0727 798 898 sau printr-un simplu reply la email-ul primit în urma înregistrării comenzii. În cazul în care optați pentru trimiterea unui e-mail sau a unui mesaj, să ne lăsați numărul comenzii și numele complet pentru dentificare.
Nu ezita să ne contactezi pentru orice nelămurire fie telefonic, fie prin email la adresa contact@silverdays.ro. De asemenea, îți stăm la dispoziție și pe rețelele de social media Facebook și Instagram.
Nu ezita să ne contactezi pentru orice nelămurire fie telefonic, fie prin email la adresa contact@silverdays.ro. De asemenea, îți stăm la dispoziție și pe rețelele de social media Facebook și Instagram.